Søk i denne bloggen

mandag 14. februar 2011

Hei og skål!

Nå er jeg i gang med min blogg om mat, drikke, restauranter og ellers det meste som kan kalles en kulinarisk opplevelse. Smak, lukt, konsistens.....inneliv, uteliv, familieliv.....ferdigmat, hjemmelaget, utelaget.....Jeg kommer nok til å være innom det meste.

Jeg håper andre med interesse for mat og drikke vil besøke siden min fra tid til annen. Jeg kommer iallefall til å følge med hos dere.

Skål med noe godt i glasset på selveste Valentins dag!
I dag skåler vi i rødt. Nærmere bestemt en nydelig Sør Afrikansk venn som heter Graham Beck, Shiraz - Viognier 2009. En herlig "sitte i sofaen med fyr i peisen" vin. Den koster ikke mer enn 80 SEK. God vin for en billig penge. Smaken er fyldig med toner av bær.
Enjoy!